Dagens...

...ROS vill jag ge mina underbara barn, Isabella och Colin! Tack för all glädje och kärlek som ni ger mig! <3<3<3 Mammas älsklingar!




...RIS vill jag ge vädergudarna för att skämma bort mig med sol för att sen regna på mig! =(




...KONSTIGHET:
Jag äger ju då en vacker mobiltelefon och har på den ett surfabonnemang! Fine, gytt, tufft, passar mig som hatar att prata i telefon!=)

Men varför i helvete sitter jag i soffan, 2 meter från datorn och kollar Facebook? *fniss*

Är det lathet eller älskar jag min nya mobiltelefon?

Kommentarer
Postat av: Hanna

All kärlek åt dig min vän, det är du värd. . .

du är min inspiration och ja jag vill också ha en VIVAZ :) :)

2010-06-08 @ 07:43:21
URL: http://fruquist.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0