Dagens...

...ROS vill jag ge Hanna för att hon är en sån duktig mamma och för att hon är en underbar människa! Kämpa på, gumman! <3



...RIS vill jag ge alla jävla idioter som kör fort genom små samhällen och är en fara för våra barn och djur! SKÄMS PÅ ER!=(



...KONSTIGHET:
Jag och lillebror satt på McDonalds och plötsligt säger Lillis till mig:
-Kolla dem där borta! De har möte!
Jag vänder mig om och där sitter det två människor med varsin kaffe och en dator uppfälld på bordet och hade ETT MÖTE! Såååå fattigt att ha ett affärsmöte på McDonalds, hahahaha!

Välkommen in på mitt kontor! Det är bordet längst nere i hörnet. Önskas plusmeny?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAr också idioter som kör som galningar här i området, jag är områdes polis:)



Agnes är 6 år och har haft problem länge, kan kissa på sig när vi går från dagis..Verkar som om hon inte känner på sig.

Nils har också börjat nu men det är när han är ute och har kul, han har inte tid.



Ska bli så skoj med lotten, börja rensa i helgen ser hemskt ut.



Vilket härligt affärsmöte:)

Hoppas du haft en underbar dag

kramisar

2010-05-17 @ 20:40:40

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0