Efter en stunds vila, väntar morgondagens inlägg...

För sent för att skriva, för sent för att vara uppe, för sent överhuvudtaget. Facebook har mig i sitt grepp, men jag ska stilla överlista och ta mig ur för en reträtt...

Imorgon påbörjas skrivandet igen... För er som har väntat.=)

Kram och godnatt, och javisst, lite bilder bjuder jag på tills dess!


Pojkar som myser... Kärlek


Barnen leker. Cruising i staden ju! Gräsmattan utanför Statoil.


Har återigen bundit upp mina cocktailtomatplantor.. De är längre än mig, hu!


Åååh, min första chilifrukt!=)

Tills vi ses imorgon... Godnatt, sov gott och gör det bästa av det sämsta!

CD <3 18 dagar tills jag får se den jag älskar så högt igen...
CD =) 10 dagar kvar tills det blir morgnar utan alarm!

Over and out

//Sanna, ert flimmer i skärmen...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0