Molnigt, men jag skiner ändå!

Vi är alla samlade, vi är en familj. Äntligen så får man duka till fyra igen.

Alla sover just nu utom jag... Jag väntar, väntar som fan på att resten ska vakna så att vi kan fortsätta att busa. Jag vill ha liv runt omkring mig! NU är allt bara tyst, men alla är här i alla fall. VAKNA!

Igår var en underbar dag! Hämtade älsklingen på stationen, handlade lite mat för att grilla i det fina vädret! Hämtade Colin på kalas och gissa om han var överlycklig över att både mamma och pappa hämtade! Hem och mysa i trädgården och bara prata, prata, prata om allt och ingenting! Johan fick för sig att han skulle klippa gräset! Ja, tack, gärna! Jag har inget emot att göra allt alltid, men det är skönt att ha en till som man kan dela lite på sysslorna med! Efter att ha fixat lite i trädgården så öppnade himlen sig och regnet bara öste ner! Innan dess hann vi dock göra snitslad bana med gräsklipparen i grannens trädgård, hahahaha! 

Efter att regnet hade slutat och vädret åter blev bättre så grillade vi med grannen! Hjärtat mitt gjorde en brasa mitt på gräsmattan... Mycket mysigt att sitta runt den, dricka öl och prata en massa! Och det blir mer ikväll! För ikväll tänkte vi faktiskt fira grannen eftersom han har fyllt 50 år i veckan!

Dessvärre kommer nog mina inlägg vara ganska korta framöver, hihi, men det är inget jag skäms över! Nu är det mycket familjemys på gång ju! <3
Avslutar detta inlägg med lite bilder!


Mys i trädgården med min vackra!


Klippa gräset!


Äppelblommor!


Yrsa!


Tosiga unge!<3


Hrrmm, tosiga mamman!


Miiiiyyyaaaooo!=)

CD 18 dagar kvar till sommarlov!!!

Over and out

//Sanna, er glimt i ögat...

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt värre.. förtjänar du verkligen!!!

Kram kram

2010-05-23 @ 12:46:36
URL: http://ziera.blogg.se/
Postat av: caroline

Så härligt att läsa om denna lycka =) Bara njut och skit i bloggen ;)

2010-05-23 @ 12:52:33
Postat av: carola

åh vilken härlig hund.

Saknar min sååå mycket..



missungarn kan jag ta allihop:)

hoppas du haft en underbar dag

2010-05-24 @ 19:51:06
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: molle

Även om dina inlägg är korta så har innehållet kvalitè!Alltid härlig läsning! Jag lägger ner mitt för tillfället för jag känner inte att jag har tid.Vet att du vill läsa men det känns som du är den enda som gör det .Inte så kul länge .Nyhetens behag hahaha :)Sköna bilder! Så söta missar!! Vad för ras är Yrsa?Hon e jättefin.Kram på dej :)

2010-05-25 @ 09:03:58
URL: http://mollelife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Som du säger, ingen idé att blogga om man inte känner för det=(

Yrsa är en amstaff!=)

Kramar till er alla!<3

2010-05-25 @ 09:08:17
URL: http://silverliv.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0