Välkomna tillbaka...

...vill jag hälsa herr Motivation som imorse efter lång tids saknande dök upp igen! Vill även hälsa till Fröken Lust som så fint och otippat har tillfrisknat! Nu ska vi alla ta och samarbeta för att få skutan att köra på! Diskmaskinen är i full gång med att sköta ett annars jobbigt arbete! Första omgången tvätt bearbetas i maskinen och massor med saker har blivit upplockade och donade med! Hurra, hurra, hurra! Keep up the good work!=) För att fira detta underbara så tänker jag belöna mig själv med att sätta plantor i nya krukor innan jag torkar diskbänkarna! Fin, fin belöning! Efter det måste jag dock köra till Hästveda och hämta lillebror. Han ska till Finja för att hjälpa min systers sambo att bära in ett kök i deras nya hus! Hoppas att allt flyter på när jag kommer hem så att jag inte har kommit av mig i städandet dock!

Igår var jag och hämtade min nya mobil med lillebror, wiiieee! Så himla glad är jag för den! Bara ett problem dock. Jag hade alla mina telefonnummer sparade på simkortet, vilket ju ska vara bra. Inte i det här fallet dock=( Mirakulöst nog så har alla mina nummer trollats bort! En sak till som är negativ är att mina barn har haft mobilen MER än vad jag har fått ha! Bella ska hela tiden hjälpa till och visa och hon blåtandar över musik och teman och allt vad det nu är! Imorse satt hon på trappan in i det sista för att lägga över nummer till mig från hennes mobil. Hon höll nästan på att missa bussen, hahaha! Och imorse precis innan det var dags för att gå till skolan börjar lilleman gråta, för han har så hemskt ont i magen. Jahaja, bara att ringa skolan för att sjukanmäla honom. Misstänkte att det var något knas för imorse när jag skulle väcka honom så ville han vara ledig. Och han älskar skolan! När jag kom upp nästa gång så hade han fortfarande inte klätt på sig. Då hette det:- Mamma, du förstår väl ändå att jag är vilig, jag MÅSTE vila nu! Upp åkte han, men ingen skola. Han har nog inte speciellt ont i magen för nu är vi tillbaka till tråden, min mobil. Han har heeela morgonen sprungit omkring och filmat ALLT med hdkameran på mobilen! Det positiva med det är att det numera finns filmbevis på hans städande mamma i alla fall, hahaha!

Oj, detta inlägget blev lite långt, hmm, det var bara tänkt som en liten uppdatering på att jag är på gång igen!
Ska i alla fall visa en bild  från den nya mobilen innan jag ska plantera!

Sensi=)

Fler kommer att komma! (Om jag får tillåtelse att ha min egen mobil sen;))

CD 11- Dagar kvar tills min älskling kommer hem igen!=)
CD 30- Dagar kvar tills det härliga sommarlovet börjar!=)


Cheerio mates!

Over and out

//Sanna, er gren i trädet...


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Vad glad jag blev! Tack ska du ha! Jag är nog mest glad att det var en söt tjej och inte en gammal tant ;) Ha d gött!

2010-05-11 @ 17:19:44
URL: http://valdemarssons.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Jag råkade läsa fel i all hast. Jag tolkade det som att du hade lagt 20an i tantens ficka. Det var därför jag inte fattade. Haha :P

2010-05-11 @ 17:37:57
URL: http://valdemarssons.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Tack detsamma :)

2010-05-11 @ 18:02:15
URL: http://valdemarssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Du, jag känner igen det där när motivationen sviker alltför väl. ;) kram kram på dig

2010-05-12 @ 15:46:54
URL: http://ziera.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Nej men jag tycker inte att du skriver ointressanta saker. Däremot är jag usel på att följa bloggar. Men hoppas mobilhysterin har lugnat ner sig nu ;) Haha! Ha en bra kväll!

2010-05-12 @ 17:39:51
URL: http://valdemarssons.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Du ser, det är ju omöjligt att tolka dig rätt :D Jag ger fan upp!

2010-05-12 @ 17:50:33
URL: http://valdemarssons.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Jag får skylla på att min skalle känns gratinerad just nu :P

2010-05-12 @ 19:13:35
URL: http://valdemarssons.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Vad skönt att höra att både "herr och fru" äntligen hittat tillbaka "hem" :) Önskar er en riktigt mysig "mitt i veckan ledighet" !! Kram

2010-05-13 @ 11:58:46
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0