En liten paus för att blogga...

Usch, allt känns mig övermäktigt. Det har knappt blivit något alls vettigt gjort denna helgen. Det innebär att jag nu sliter som ett djur för att kompensera två dagars jobb på ett fåtal timmar. Svetten rinner och jag springer nog mest runt och ser förvirrad ut? Vart ska jag börja liksom? Jag har faktiskt en städlista som jag brukar gå efter. Men den hjälper inte mycket just nu. Jag har inte ens tagit fram den. Så jag plockar lite här, lite där och har ingen ordning på något alls. Jag VILL ha ordning, men i mitt huvud har det fastnat ett panikartat, stressat kaostillstånd. Ett tillstånd som jag inte kommer ur!!! Hur ska jag hinna allt? Det är ju bara två dagar kvar tills min älskade kommer hem. Och av de två dagarna så är jag i skolan imorrn. Ledig på tisdag när han kommer hem. Men han kommer vid halv tolv på förmiddagen och det ger ju inte många timmars fixande mer än att göra sig själv fin. Helvete! Varför har det blivit så här? Varför har jag inte gjort mer i helgen? Jag blir så jävla trött på mig själv så att jag kan spy...

Min bror lånade bilen igår. Han och hans kompisar stod parkerade då polisen svängde inom för att kolla vad de pysslade med. Har inte poliser vettigare saker för sig förresten??? De kollade läget i alla fall. Frågade vems bil det var. Lillis svarade att det var hans systers. Jaha, vad är det för vapen du har bak i bilen, säger polisen misstänksamt.
Bassi:
-Det är min systersons leksaksvapen, du kan kolla på det om du vill?
Polisen tittar misstänksamt på vapnet och säger:
- Mmm, det är nog bäst att vi kollar upp detta.
TJI fick den polisen! Hahahahaha!
Bör man inte kunna se skillnad på ett leksaksautomatvapen och ett riktigt när man är polis???

Johan har pratat om att han vill att vi hyr en stuga helgen som kommer. För lite ensamtid utan barn och djur. Det vore härligt och välbehövt om det blir så. Det blir att kolla in lite stugor när han kommer hem, sen får vi se! Helgen efter det så kommer tydligen en av Johans arbetskollegor med flickvän för att spendera helgen här. Kan säkert bli trevligt. Dock får man ju säkert prata engelska hela helgen. De kommer nämligen från Bulgarien. Och nästa sommar är vi bjudna till hem till dem! Yey, två veckor i Bulgarien hade ju inte varit helt fel! Får hoppas att man har fått ett jobb då bara.

Usch, ja, jag vet, detta blev ett värdelöst inlägg! Om jag känner mig själv rätt så skrev jag detta säkert bara för att undvika det jag borde göra istället!
Så jag får ta tag i mig själv och ta tag i det oundvikliga!

Fröken M, jag hoppas verkligen att din huvudvärk har släppt vid det här laget så att du kan ha lite söndagsmys! KRAM! <3

Elin aka Grynet, jag hoppas att din självförvållade rödtjutsbakfylla försvinner snabbt! Puss i ljumsken! <3

Johan, min älskade, min vackra, den enda för mig! Jag saknar dig otroligt mycket just nu! Jag längtar tills jag får se dig på tisdag och får pussa dig, krama dig och mysa i massor!
Jag älskar dig till stjärnstoppet och tillbaka hundra miljoner gånger!!!
Nu och för alltid, i vått och i torrt och för evigt! PIC in da house! <3<3<3



Är det förresten någon som vet var jag kan få hjälp med min bloggdesign???

Over and out

/Sanna, er dammelefant under sängen...


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack finaa du !!

Jag ska se om jag kan få tag på en - än så länge har jag ingen egen ens eftersom vi har en nej tack - ingen reklam på vår brevlåda ;) men vi skulle få lite valmaterial framöver så I fix !!

Huvudvärken sitter som ett smäck, men viggo ska få en utflykt till min syster och C spelar golf så snart får jag en stund för mig själv:)

KRAMAR



Ps, i min länklista står det en länk till jennie som fixat min blogg. Hon tar visserligen 50 kr för besväret, men det går snabbt och hon är duktig. Kolla med henne :)

2010-09-12 @ 12:52:24
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Milla

Alltid lika underhållande att läsa din blogg gumman ! oavsett om du skriver om "ingenting" eller inte :P Och tack !!! ;)))) KRAM <3

2010-09-12 @ 13:09:57
Postat av: kuzinen helena

mmm ensamtid e viktigt!! synd att hundarna inte går ihop för då hade jag kommit o passat både barn o hundar o passat på att få kvalitetstid med mina söta kuzinbarn ;p ......<3<3<3

2010-09-12 @ 13:13:40
Postat av: Grynet

Sanna..ta en titt på mitt hem efter gårdagen så kommer ditt framstå som rena laboratoriet. Och tack för att du tänker på mig. Fast jag ställt till det helt själv. Jag mår så jävligt.

2010-09-12 @ 17:42:12
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Dammelefant! Moahahaha! Dina små krumelurer på slutet får mig ovillkorligen att le!!

Var lite snäll mot dig själv - en helg som inte blev som den var tänkt är ingen katastrof..... Det kommer fler helger ;-)



Kram!

2010-09-13 @ 00:32:51
URL: http://blogg.rhode.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0