Vakna med the voice...

...står på i bakgrunden. Och jag försöker att peppa mig själv så att jag ska ta tag i städningen. Tänker lite att om jag säger till mig själv att det räcker om jag blir klar med nedre våningen idag så är det fine liksom. Och helst hade jag väl viljat hinna bestiga Mount Laundry i soffan där uppe. Men, saker och ting känns tuffa just nu. Johan åkte i lördags och ensamheten är ett stort faktum som tynger i mitt sinne. Det görs följe av den känsla av hopplöshet jag har inför framtiden just nu. Hade ju min sista dag på utbildningen i fredags och nu är jag därför arbetslös... Igen... Med ännu en utbildning i mitt cv. Ingen praktik kunde de hitta till mig heller. Så att söka jobb känns jobbigt med tanke på att jag inte har ens lite praktisk erfarenhet av mitt nya yrke. Jag ska inte skräda orden, jag är fett jävla less på allt just nu!=(
Med tanke på att jag inte hann få praktik så har jag kontaktat min handläggare om att få förlängt med två veckor på utbildningen med start måndag. Jag väntar på besked om det och hoppas fan på det bästa så att jag är sysselsatt åtminstone en stund till. En stund närmre säsongens start och mer hopp om att få jobb.
Detta blir ett kort inlägg, men, va fan, det är ett inlägg i alla fall!

NU ska jag ta tag i mig själv och BÖRJA städa så att nedre våningen blir shiny, shiny!


Bröllopskyssen! Paret Silver! <3
2011-01-06

Japp, jag har gift mig!=)

//Sanna, er forskare i fritiden...

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Man får gratulera till bröllopet! Det andra är ju inte mycket att hurra för.....

2011-03-09 @ 12:02:33
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Amanda

Så fina! Ert bröllop var något av det fräckaste jag hört.



Säg till när du vill ha slavarbete med ;)

& tack för ikväll, det var trevligt

Kram

2011-03-13 @ 00:04:34
URL: http://oonlyamanda.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0