Att ta det piano...

Återigen ensam. Natten var tuff och jag vaknade ett antal gånger med saknad i mitt hjärta. Så jävla tomt i min säng. Ingen att krypa nära.
Morgonen bjöd på samma känsla. Ingen vacker människa som låg kvar i sängen efter att jag gått upp. Dricka kaffe själv. Ha tillgång till sin egen dator under hela tiden. Jag vill hellre att han sitter här och gör så att jag inte kommer åt mina bloggar jag läser. Jag vill hellre logga in på Facebook varenda gång jag ska in där. Trots att rutan ska vara ibockad så att man kommer rätt in på sidan. Jag läser hellre aftonbladet.se ihop med någon. 
Denna gången känns det så mycket tuffare att han har åkt. För när han kommer hem så kommer mina dagar att bestå av utbildning. Alltså är jag inte hemma förrän ca. 18.00 på kvällarna...
Guuuud, vad jag saknar honom! 


För evigt och för alltid, i vått och i torrt, PIC in da house....

Jag älskar dig, Johan! <3 

Ska försöka att tackla denna dagen så gott det går. Ta dagen lite som det kommer. Just nu fattas jag motivation till det mesta. Är rastlös, men har ingen lust att göra något. Två känslor som krockar alltså. Har gjort upp lite planer för veckan för att ha något att göra. Fika med finaste Linda på onsdagkväll. Fika med underbara Jessie Rocker på lördag. Henne har jag inte umgåtts med på flera år och jag är vansinnigt glad för att vi har lyckats pussla ihop vår tid så att vi kan träffas. Sen är det blankt resten av dagarna...
Jag vet att städningen måste utföras och att trädgården ska bli mer klar. Men, vet ni, jag väntar med allt det.
Jag tar en paus från livet och tillåter mig själv att vara lite nere idag. Inga sysslor springer ifrån mig.

Idag ska jag bara vara och existera...

Over and out

//Sanna, er sula i skon...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hade du bott lite närmare hade jag ställt mig i köket och bakat bullar, satt på en kanna kaffe och bjudit hit dig på fika för att muntra upp lite =) Kram

2010-08-02 @ 13:13:02
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... inte jag heller, bakar mest för bakandets skull =) Ett bra tidsfördriv som alltid glädjer någon ( läs C )...

Kram

2010-08-02 @ 13:29:00
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

det är tur att vi har olika "intressen" ;) hade jag ätit allt jag bakar hade jag förmodligen vart smällfet ! kram

2010-08-02 @ 18:52:20
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0