Det här med att...

...blogga kommer liksom lite av sig när man får chansen att vara en hel familj... Kärlek, bus och massor med mys kantar de få tider som finns kvar av mitt dygn efter att jag har varit på min utbildning. Tidiga morgnar och sena kvällar är tacksamt nog en del av mitt liv nu! Fast, jag måste erkänna att det är vansinnigt svårt att man måste lämna sin man och sina barn under dagarna. Ingen är ju ens vaken när jag kör till skolan! Det blir nog lättare i nästa vecka.

Hela förra veckan på utbildningen gick ut på att gå igenom körkortsteori varvat med små studiebesök. Denna veckan är det svenskprov och matteprov. Första delen avklarad och nu har jag hållt på med mitt hatämne hela dagen! Gaaah, jag hatar matte. Inte så att jag är korkad, men jag är helt enkelt INTE intresserad av skiten! Jag har för bövelen miniräknare i min Vivaz!

Är det någon som blir förvånad om jag berättar att jag fick 50/50 på rättstavningen i svenska?
Ha, nej, antagligen inte!

Denna veckan ska vi även gå igenom med läraren angående vilka av kurserna vi ska ta. Jag vill i stort sett ta alla. Om jag kan.

I helgen var vi i Liseberg!

Så, här kommer MASSOR med bilder!


Yey! Framme!

Glad kille och undvikande tjej...

Hahahahaha!

Ett litet vätskebesök på Spökbaren!

Det var knappt att vi fick Colin att ställa sig där. Och under hela tiden vi var där så slängde han ett vakande öga på spöket, hahaha!

Ibland, väldigt sällan, så hamnar jag också med på en bild!

Tuffingen i fuskbuskarna! Colin sprang ut från busken och säger:
-Mamma, vet du vad?
-Nej, vaddå?
-Det är fusk! De har högtalare här inne! Det är INTE riktig musik de spelar!
Hans besvikelse var stor kan jag säga!
Hahahaha!

I den gula vagnen åker mina pojkar!
Det är roligt detta. Jag åker bergodalbanor, jag åker upp och ner och hit och dit... MEN, denna vägrar jag! Jag blir livrädd bara av tanken på Pariserhjul!

Ett besök i den kalla isbaren kan man ju inte missa!
Och bartendern var trevlig nog att ta ett foto på oss!


           


Kung Colin, iskillen!

Min underbart snygga goding!

Dag 2...


I väntan på att Liseberg ska öppna!

Glad kille är förväntansfull!

Detta är den andra karusellen som jag ogärna åker! Dock var jag tvungen att åka med pojkarna en gång. Och då kan jag pinsamt nog erkänna att jag var bölfärdig!

Här skulle vi titta på 3D film! Superhäftigt!

Fånga bananer!

Colin blir sminkad!

Resultatet! Det var knappt att vi kunde få väck honom från spegeln!

Lejonkillen!

Charlotte Perelli uppträdde under Svensktoppnågotdritt...

På väg hem...

En sovande lejonholk får avsluta denna bildserie!

Nu ska jag baka lite pizza till min familj och sen är det mys resten av kvällen!
Hoppas att tid finnes för bloggen snart igen!

Over and out

//Sanna, er böna i kaffet...

Kommentarer
Postat av: Linda

värmer i hjärtat att se er!!! Underbara bilder på fina familjen.....



Å du ...ang ämnet HELVETES matten så är den TOTALT överskattad ....... Bort me skitet och in med STAVGÅNG eller annat skit på shemat ;0)



pössar

2010-08-24 @ 19:21:20
Postat av: Master of Bandit

Ja, kul verkade ni ha iaf! Schyst bild på Colin när han sover i bilen!!

2010-08-24 @ 20:05:10

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0