Hittade en lista...

Jag hittade denna lista på en blogg jag följer. Tänkte det kunde vara kul för folk att veta lite mer bakom kvinnan med orden, hihi!

Smeknamn: Sanna (Mina morbröder kallar mig dock Tatjana och Sussie, haha)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ozzy och Lita Ford, Changes och Sinead O´Connor, Nothing compares 2 you.

Beroende av: Cigaretter och kärlek.

Vad tror folk om dig? Att jag är rubbad.

Stämmer det? Ja.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina texter.

Hur imponerar man på dig? När man vet hur man ska stava och är stark i sin personlighet.

Brukar du skratta för dig själv?  Ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag och Felicia.

Har du haft sex idag: Nej, det finns liksom ingen här att ha sex med. Han är ju i Norge=(

Hur svarar du i mobilen: Typ, hej...

Vem ringde du senast?: Jessica Steffens!=)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon var på väg.

Antal timmar sömn inatt: Ingen aning, 8 kanske.

Sov du ensam: Nej, med tre hundar, hahaha!

Brukar du komma i tid: Jag strävar alltid efter det i alla fall.

Hur känner du dig nu: Trött och ledsen...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Örk!

Vad saknar du:  Att få vara med min man=(

Hade du en bra kväll igår: Jodå, det var oki.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe och vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 23.30 till 2.00.

Är du blyg?: Eh, nej, definitivt inte.

Sysslar du med någon idrott:  Nej, jag är för lat.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte om jag köper det.

Har du spytt offentligt: Japp, tyvärr...

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Leka med min nya vän! fniss

Är du nöjd med ditt liv: Nej, men jag kommer att bli!

Är du bortskämd: Inte det minsta, tyvärr.

Vad gör du i morgon:  Det får jag se imorgon!=P

Vad är det värsta du vet?: Falskhet, stavfel och när folk smaskar.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, någon, inte många.

Vad är det finaste du fått?: Förutom mina barn så måste det vara saker som barnen har gjort till mig.

En speciell dag du minns: När barnen föddes och dagen då min mormor gick bort.

Du samlar på: Fröer, haha! Till nästa vår!=P

När grät du senast: Kommer inte ihåg faktiskt=/

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Byta taket och bygga en altan.

Vill du gifta dig: Kanske. Om jag slipper kyrkan.

Vill du ha barn: Nej, de jag har räcker väl.

Är du musikalisk?: Jag kan musik, men kan inte sjunga så där himla bra faktiskt, haha!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, men de är bra vänner i alla fall.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har nog hänt=(

Biter du på naglarna: Absolut INTE!


Så var det med det! Återkommer vid ett piggare tillfälle med alla miljoner bilder jag har som ska läggas in!

Over and out

//Sanna, er Oboy i mjölken...


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hej vännen !!! Inte vara trött och ledsen !!! KRAM

2010-08-08 @ 16:30:07
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Skönt att höra ! Jag blev lite orolig där en sväng =) Nu är vi ensamna här hemma på dagarna igen, C har börjat jobba och jag ska försöka få till rutiner för lilleman... ( så mycke rutiner man nu kan införa i en bebis vardag... ) Kram

2010-08-09 @ 08:56:41
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

En rätt informativ lista faktiskt - tror jag snor den någon dag, är det ok?

2010-08-09 @ 21:08:52
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Elin

Rolig lista! Kul att få veta sådana där detaljer om dig. Jag bygger ju min pusslade bild av Sanna bit för bit...

2010-08-09 @ 23:57:02
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0