Eh, jag har fått en award?=)

Min vän Seluna har gett mig en award vilket ställer mig helt på pottkanten! Tack så hemskt mycket, Jojjo för din award! =)



Som vinnare av awarden ska du:
- Lägga upp bilden på din blogg.
- Tacka o länka till den du fått awarden av.
- Skriva 7 saker om dig själv
- Skicka vidare till 7 vänner

7 saker om mig.
-Jag är fullkomligt livrädd för mörker(jag svär, Mörkemassen e ute efter oss!)

-Min dotter säger att jag är barnslig och det stämmer!=P

-Jag är livrädd för att bli vuxen

-Jag ska bli Maltabo med min familj under vinterhalvåren! Goodbye, fuckin´snow!

-Att jag ska komma på fler grejer med mig själv är jobbigt just nu, men, jag försöker?

-Min favoritdikt är av Fröding

-Jag pratar just nu med underbara Elin på msn=)

De jag nominerar till awards är:

Eliiiin


Fröken M


Emma


Carola


Bara jag


Lillasyster

Puss o kram o fjortiskyss!=)

//Sanna, er jul i granen...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Godmorgon. Ja man måste ju få drömma ibland ;) ibland kan man inte sluta! Du lyckades ju med awarden sötnos ;)

2010-12-03 @ 09:19:21
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Thank you darling ! Jag ska förvalta denna väl så fort Viggo-Vilde låter mig vara ifred mer än en halv minut ;)

Många kramar från oss !!

2010-12-03 @ 10:02:31
URL: http://frokenmela.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0