Tjugosjutton kattungar bortslumpas för lägsta bud!=P

Highlife! Day and night! KOLLA! WOW! En plastpåse som lillhusse glömt kvar! DEN ska vi minsann leka i, på, om, runt, hit, dit och iiiivääääg! Krafs, stök, lek, bök, spring, fram, tillbaka och GÄRNA fram igen!
Ja, jösses! Livet med 8 kattungar får en att veta att man INTE är ensam...

Mina egna 5 är snart 10 veckor och  de 3 hittekatterna bör vara ungefär 6 veckor just nu.

Som om det inte vore nog så skriker Scuba, den könsmogne hanen jag har, som om hans liv håller på att rinna ur hans tassar. Stackarn har ju SJÄLV valt att vara ute hela dagen och ändå är det ACK så synd om honom!?!? Kela, mig, seeee mig, ääälska mig!

Dagen har spenderats vid sjön. Helst eftersom det har varit ännu en hysteriskt varm dag. Både bloggande och ätande har blivit minimalt. Ville ta hand om min åker idag. Två varv med Klippan sen såg jag inget. Svetten rann ner över pannan vidare till ögonen där den la sig som en hinna. Till slut så dog Klippan.... Antagligen av värmeslag och egoism. För imorrn ska det regna och mitt "underbara" gräs ligger på en 30 centimeter kan jag tro...

KAN NI SNÄLLA GE FAN I ATT LEKA MED COLINS BIL DÄR BORTA?????? Jag försöker att blogga! Som sagt, kattungar bortslumpas.

Det åskar just nu. Myyys! Alltså tänker jag sätta igång varenda elektronikpryl(FÖRST teven=P) och kolla mina odds! Vill vädret som jag så kommer denna skitsida att uppdateras imorrn för alla 10079-10070 som vill läsa möget jag spottar ut i form av ord!

NU ösregnar det...

Bilder? Japp, varför inte!

Red, red, leeeegeeehhheegs, stay close to meeeehhheee...


Colin nyklippt på salong mig själv, hihi!


Bortslumpasgänget(inte mamma Kitty längst till vänster dock!)

Over and out

//Sanna, er droppe i regnet...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag önskar att jag ville haa en katt ( det vill jag egentligen - men bara när den är liten ) Det är en VÄLDIGT dum anledning att skaffa kisse så jag nöjer mig gott med en rabiat pommeranian, dammråttorna och älsklings viggo här hemma. Men söta är dom !!

ja, det vore väl verkligen synd och skam om jag inte hade lyckats få någon färg, jag som är ute typ jämt ;) kram !!

2010-07-12 @ 05:42:16
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0