Är jag inte värd mer?

Alla andra får födelsedagar, mammadagar, speciella dagar firade...

Ledsen, men jag är nog inte värd besväret tydligen.

Jobbigt och kort för min del blir detta...

För några har nog missat mina senaste år. Och som idag (när jag läser lyckliga kompisars bloggar) kommer jag sorgligt nog på det.

Och ändå kämpar man för att andra (vuxna) ska känna sig speciella.

Jag är 31 år gammal och ingen kom på att göra något kul av (så Emma, oroa dig inte) min 30-årsdag.
Jag älskar alla slags firande av olika sorter, och dessvärre också och egoistiskt, mina egna firande.

Och de har jag inte upplevt på ett antal år. 

Nej, jag fylller inte år, nej, inte mors-dag, nej inget annat heller.

Och det räknas INTE att tvinga in sig hos sin mamma!

EYYYY!!!! Jag valde inte detta, jag valde inte osynlighet, jag valde inte.... För jag ville mer....

FUCKING over and out...
Och mer finns inte............................


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma bort dig. . .Love :)

2010-06-12 @ 10:52:07
URL: http://fruquist.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh jag känner exakt som du gör. Vi har inte umgåtts så mycket så jag har tyvärr missat alla dina födelsedagar och det är därför jag känner att du inte ska anstränga dig för mig. Det lönar sig inte att vara snäll alltid...tyvärr..det uppskattas helt enkelt inte som det bör. Men vi är starka och klarar oss ändå!!! Kram kram

2010-06-12 @ 18:42:19
URL: http://ziera.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Du är värd ALLT vännen ! Alla förtjänar att känna sig uppskattade då och då, oavsett om det är födelsedag, morsdag eller en helt vanlig dag ! samtidigt förstår jag vad du menar - jag "firade" min första mors dag och ingen kom ihåg det... ( eller jo, jag fick en ros av min älskade syster, men C hade "glömt" ) Däremot skulle jag fira både hans och min mamma varav jag mest fick kritik den dagen... Därmed blev det en av mina sämre dagar någonsin... men men, man biter i det sura äpplet, borstar av sig de olyckliga känslorna och kämpar vidare, förmodligen starkare än någonsin av motgången ! Skickar jätte kramar till dig för du är bara värd det bästa !!

2010-06-13 @ 12:00:43
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0