Dagens...

...ROS till de som läser min blogg! Och ni som kommenterar ger mig inspiration! <3




...RIS till cyklister som cyklar rätt ut på övergångsställe! LED CYKELN!




KONSTIGHET:
Den senaste tiden har jag faktiskt känt mig förföljd! Min hjärna har nog kokat över i en konstig paranoia?
Jag var och storhandlade med Colin på City Gross i Höör häromdagen. En bit in i affären dyker helt plötsligt en gubbe upp. Ingen korg, ingen vagn, inte en enda matvara! Och var jag än gick så dök han helt plötsligt upp på de mest skumma ställen. Utan varor... Vid ett tillfälle kunde jag svära på att jag var förföljd! Jag hade nämligen kommit till slutet av affären och där såg jag honom. DÅ upptäcker jag att jag glömt ngt i början så jag går tillbaka hela vägen och VIPS! Samma gubbe UTAN varor! Mycket skumt!
Och idag ställde jag mig i början på busshållsplatserna på stationen för att se om min bror skulle komma med bussen. På en bänk sitter en udda tjej med glasögon och tittar konstigt på mig. Jag går till bussarna i mitten och står där en stund. Då kommer tjejen och sätter sig där? Va fan? Så jag går längst ner vid de sista bussarna OCH TRO FAN ATT hon kommer och sätter sig där då!!!
Min bror kommer inte så jag går tillbaka till bilen, sätter mig ner och spänner fast bältet, tittar upp... Och jaaaa, ni har så rätt så!!! Samma tjej kommer gåendes på trottoaren och passerar min bil!
Kan det vara Aliens som har satt span på mig?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej.

ja visst är det roligt med kommentarer. Ang mannen på city gross..kan varit en kontrollant. en sådan där jäkel som går runt och tror att alla snattar. dom har man ju sprungit på någon gång.

Kram kram

2010-06-09 @ 19:40:02
URL: http://ziera.blogg.se/
Postat av: Helen Alm

Haha, kan se det framför mig:)

2010-06-09 @ 20:12:29

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0