Dagens...

...ROS till min vän Linda och hennes familj för att de äntligen har fått sitt hus! Och till Hanna med familj för att de har fått sålt sitt! Ibland har jag bra ideér minsann!




...RIS till alla de som lyckas få mig att känna mig värdelös! Jag är inte det och borde inte ta åt mig.




...KONSTIGHET:
Konstigt och konstigt. Men måste jag verkligen vänta in i sista minuten med vissa saker? Kan jag inte bara få vara lika superduktig som andra jag känner? Och inte känner irl.... Och så klart alla andra superduktiga människor som är bra på att ordna sina liv så fint som jag INTE känner alls, men jag vet att de finns.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ibland är det faktiskt BRA att skjuta på saker och ting - för min del handlar det ofta om att jag faktiskt presterar bäst under press, så allt som är viktigt är värt att skjutas på.

När det gäller oviktiga saker kan man ta det när det passar. Vem dammsuger tex när solen står som högst på himlen. Inte jag i alla fall :)

Jag vet att jag i många fall "ses som fröken duktig" av omgivningen, men fasaden stämmer inte alltid överens med sanningen ;) kram

2010-06-16 @ 16:12:31
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0