Att ta tag i dagen är att leva...

Tänker inte skriva något längre inlägg... Ni vet varför, hihi!

Däremot ska jag dela med mig av dagarna som gått med bilder!

ÄLSKAR min nya mobil! Härligt att alltid ha en kamera till hands!

23 maj, Roffes uppvaktning av oss!

                               
Kvällen avslutades med en brasa och började med 3 rätters!

Förrätt: Egenfångad och egenrökt bäcköring!
Huvudrätt: Grillspett, klyftpotatis, egen tzatziki och sallad.
Efterrätt: Grillad banan med choklad i folie.

Har massor med videofilmer på kvällen, dessvärre vet jag inte hur man lägger in de här, hahaha!

Innan uppvaktningen så hann jag och hjärtat med en fisketur!


Vacker omgivning och definitivt en vacker man!<3

            

Gårdagen resulterade naturligtvis också i fiske! Gäddfiske i Möllerödssjön!
Resultat?
4 gäddor!




                   


Underbar bild!=)
   

Fisketuren avslutades med hamburgare!

CD 16 dagar kvar!=)

Over and out

//Sanna, er krok i draget...


Kommentarer
Postat av: molle

Härligt!!:)

2010-05-28 @ 22:37:04
URL: http://molle.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0