Att vara gravid med mobil=)



Jag blir med bebis nästa vecka!!! Hon ska heta Sony Ericsson(Silver?) Vivaz!
8,1 megapixlar, touch och video i HD! Hon ska vara blååå! Nu kommer det att dyka upp många fler foton i min blogg efter nästa vecka!

Nu har jag fem minuter på mig att skriva litegrann innan kvällens program Ncis börjar! Efter det så ska kudden få sig en påhälsning av mitt huvud för fan vad trött jag är nu! Vidare har jag märkt att jag inte kan skriva min blogg när bägge barnen är hemma/vakna eftersom jag helt enkelt inte får koncentrera mig på det jag gör hur jag än förklarar det för dem... Och det är jävligt irriterande! När jag femte gången påpekar att jag bara vill skriva klart min blogg i lugn och ro så utbrister min dotter: - Jaa, för din blogg är ju såååå viktig, den är ju hela ditt liv!
Nej, det är den verkligen inte! Men jag har väl rätt att göra mina saker ibland??? Fem minuter passerade och nu skriver jag under pausen av Ncis! Pga av ovanstående avbrott så hann jag minsann inte skriva det lilla jag skulle.
Imorrn ska jag skriva min blogg under tider då barnen antingen är i skolan, eller soooover! För detta fungerar inte=(

Imorrn hoppas jag på att jag ska vara....Vänta, reklamen är slut!

Sorry, en stund av reklamen gick åt till att prata med min PIC<3 Men jag har ändå en stark känsla av att det jag planerar inte kommer att gälla, hahaha, som vanligt! Kan nog räkna med att INTE få komma i säng så tidigt som jag vill. Fortsättning från innan....
Imorrn hoppas jag på att jag ska vara.... Vänta, reklamen är slut!

Såååja, tillbaka... Imorrn hoppas jag på att jag ska vara massor med pigg och glad och må prima! Börjar bli aningen trött på att vara just trött. Då ska jag minsann blogga på förmiddagen i lugn och ro!
Nu ska jag kolla klart på Ncis, natta lilleman, vänta på att min älskade ska logga in på msn, prata med honom en stund, ut med hundar och göra mig klart för dagens slutmål... Sängen!

Ha det fint och ta hand om er!

Over and out

//Sanna, ert hallon i busken...

Kommentarer
Postat av: Master of Bandit

WTF!!! Vill åxå ha!!! Hälsa PICen!!

2010-05-04 @ 21:18:04
Postat av: Sanna

Jaaaaaa, den är så fin, min bebis! Jag längtar tills hon hamnar i min hand!=) Jag ska hälsa honom!=)

2010-05-04 @ 21:29:07
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: molle

Skriv när du får tid,tjejen. Stressa inte.Vi som vill läsa dina underbara inlägg får ge oss till tåls.Grattis till tillökningen i familjen! den är fin. vill me haaaaa.Kunde ju önskat mej en i födelsedagspresent,men glömde hehe. Som alltid kul läsning på din blogg. jag tycker du får in fina bilder oxå.kram :)

2010-05-04 @ 21:57:30
URL: http://mollelife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, jag stressade inte, behövde bara skriva av mig en kortis eftersom jag visste att jag skulle i säng i tid!

2010-05-05 @ 09:30:42
URL: http://silverliv.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0