Nakenbad i snön pga statusfailure...

Igår kopierade jag en status på Facebook...
Den löd följande:

Om 40 pers gillar detta, så ska jag kasta mig i snön i bikini och lägga ut som profilbild! lägg upp på din logg om du vågar!

Två andra personer la ungefär samtidigt ut likadan status och då personerna som gillade deras status inte såg så farligt ut så trodde jag klart att jag var safe....

DET var jag inte!
48 personer gillade min status.

Och här kommer det coola resultatet:


Statusfailure in progress...

Ha en bra dag och håll tummarna att eventuella förkylningar håller sig ifrån min arma kropp...

//Sanna, er ängel i snön...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ujuj... Ser inte helt avslappnat och skönt ut. Men har man lovat så har man...

2010-11-29 @ 16:08:57
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0