Svar på frågor!!!

Min stygga och superdumma cam har fått något slags frispel eller något för ljud och bild vill INTE synka! Grrr!

MEN!

Här nedan kommer i alla fall svar på era frågor!



Vi blev ett par i mars 2002 och förlovade oss i augusti samma år!
Jag och Johan träffades genom en gemensam bekant år 2000. Vi var jättebra vänner, sen blev han tillsammans med en tjej och det resulterade i att vi umgicks mindre och mindre. Men så en kväll när jag var ute och festade så träffade jag på honom och det visade sig att det var slut mellan han och tjejen. Eftersom jag tyckte att han var snygg så följde jag med honom hem... Dagen efter knackade han på min dörr och tre veckor efter den dagen så flyttade han in!



Hahaha, det måste vara den gången vi var hemma hos dig i lägenheten ovanför gamla Matöppet! Det var du, jag och någon till och vi var ensamma hemma. Då ringde vi din pappa och kallade honom Kalle Anka eller hur det nu var. Och det var fasligt sent på kvällen!



Jag är inte ett dugg hemlighetsfull om hur jag röstar. Hur ska jag annars kunna stå för mina åsikter? Jag röstade på Vänsterpartiet eftersom de har många frågor som jag vill ha fram.



När jag inte bloggar så går jag i skolan, umgås med barnen (och sambon när han är hemma från Norge), städar och sånt trist som alla gör. Någon gång händer det till och med att det blir en fika på stan med en vän. Men tyvärr är det sällan. När min sambo är hemma och kan avlasta mig så vill jag ju vara med honom och när han inte är det så har jag helt enkelt inte tid=(



Alltså, den första frågan är ju jobbig! För jag har gjort så många dumma och pinsamma saker i mina dar så det är inte klokt. Oftast handlar det om grodor som oanständigt hoppar ur min mun! Ett exempel är när jag var yngre och var på en fest där jag inte kände någon. Vi var en tio stycken och så kom det in en skitsöt kille. Hade lagt min väska bredvid mig i soffan och så kommer han fram. Då säger jag högt, jag kan ta väsk väckan så att du kan sitsa på denna platten? Och ALLA hörde det och asgarvade. Jag blev högröd i ansiktet kan jag säga! Det brukar dock vara sällan det händer mig i denna åldern att jag rodnar.

Mitt drömyrke när jag gick på förskolan var polis. Efter det vart det nog inget speciellt.

En drömdag är de dagar som jag får spendera med man och barn. Helst någon mysig utflykt bara vi.



Hehehehehe, det lär du märka på måndag, din buse!=P Då åker kanske mitt stora skissblock fram? Hahaha, nej, du kan vara lugn, du är superbra på att utbilda och det är dagens, det förflutnas och framtidens sanning! Ses på måndag och njut nu av helgen så att du orkar med mig hela nästa vecka!


Av alla hela 32 som läste min blogg samma dag som frågestunden så är det endast ni som har frågat mig något! Och det tackar jag för! Kram på er!

//Sanna, er nål i stacken...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0