Att möta livets svårigheter...

...är som att klättra ännu ett steg på erfarenheternas stege//Citat, Sanna Silver

Dagen har flötit förbi. Obemärkt och utan händelser utöver det normala.
Tankarna har spårat ut och löpt amok i kroppen som ett trasigt tåg.
Lämnat kvar känslor av låghet, hopplöshet och likgiltighet i en stor härva.

Men imorgon är en annan dag. Den dagen ska jag göra något annat av. Imorgon ska jag resa mig, sträcka på mig, skaka av mig olusten och försöka att leva. För imorgon, imorgon är en NY dag.......


Imorgon blir jag, just jag igen.

Till att börja med så vill jag tacka Fröken M för hennes alltid uppmuntrande kommentarer och för att hon fortsätter att följa min blogg trots lång tid mellan uppdateringar!

Hon har en underbar blogg som uppdateras OFTA och det som gjorde att jag föll för hennes blogg var hennes allsidiga skrivande. Allt mellan himmel och jord. Och så Viggo såklart, hennes son, jösses, vilken underbart söt son!
Här är länken till den underbara tjejen!
 
http://frokenmela.blogg.se/index.html


Sitter just nu med en slinghätta. Usch, va krångligt det var när man är själv! Bella tröttnade på att hjälpa mig med baksidan, men Colin var mer än villig att hjälpa till, haha! Han hämtade en pall, tog slingnålen och satte igång. Bara att vänta och se hur det slutresultatet ska se ut!=P

Imorgon blir det som sagt förhoppningsvis lite städ och kanske lite bakning. Har fått för mig att det ska regna så det sistnämnda kan ju vara en trevlig aktivitet att ägna sig åt!
Om åtta minuter ska mitt hår vara klart så efter det blir det nog soffan eller upp och lägga sig och läsa min bok. Läser just nu Jo Nesbøs kriminalromaner och är inne på bok nummer fyra! Rekommenderar verkligen hans böcker!

Innan klockan ringer för ursköljning av håret så tänker jag lägga upp lite bilder!


Kortspel i trädgården!


Kattungen Tiger ligger inne med en skön stil!


Östersjöfestivalen med förfest hemma hos bästa Barba!


Underbara älskade på Östersjöfestivalen!


Kräftskiva med familjen!<3


Gottinamnam!


Trädgårdsröjning!

Nu är det dags att retirera för denna gången! Men jag hoppas att jag kommer tillbaka imorgon!

Over and out

//Sanna, er pärla i halsbandet...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åååå, sanna, nu blev jag helt rörd av dina snälla ord !!! jag är så glad att jag hittat en "nätvän" som du ! Den där katten tar livet med ro. Han och viggo verkar ha samma favoritställning - på rygg med händerna/tassarna över huvudet och i alla fall viggo men benen brett isär !?

Idag blir en mycket bättre dag !!! KRAMAR

2010-08-03 @ 08:39:37
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0