Julen är sen i detta hem...

Antal räknade julprylar på T-Storp N Bv 9:
2 adventsljusstakar i varsitt fönster
1 jultomte på matbordet
1 st adventsstake till sterainljus på matbordet.
1 st tevejulkalender
1 st paketkalender
1 st chokladkalender

Hmmm, kan det vara så att jag saknar den där personen som inspirerar mig mest? Nej, neeej, jag menar inte Jultomten heller!
Johan, aka, Adonis, PIC... <3
Hmmm, kan det vara så att jag saknar någon som jag brukar bråka med? Nej, neej, jag menar inte Nissarna heller!!
Bella, aka, min förstfödda, vackra dotter... <3

Jag väntar på att pappa ska hämta mig och Colin. Vi ska hem till mamma, äta mat och lämna saker till Bella.
Sen blir det hem för att göra lite läxor med Colin innan sängdags. Imorrn ska jag få komma till skolan om det sååå är det sista jag gör, godess damn it!

I alla fall, jag vill prata lite om människor. Generellt alltså, kända och okända.
Ska jag vara ärlig så börjar jag bli trött på folk, jaa, generellt trött då. Jag lägger aningen mer tid på att bygga upp relationer samt bevara de få jag har än jag får tillbaka. Men, frågan är då? Hur klarar jag mig då?
JAG, går ju ut på att bli bekräftad, erkänd och behöver feedback? Och i detta fallet så syftar jag kanske mest på blogglivet.
Jag har varit borta från det ett tag som sagt, och av de jag hade som läsare och vars bloggar jag läste så var det några få som ifrågasatte, som brydde sig, som undrade var jag hade tagit vägen. Och de personerna värnar jag högst om! Men, jag läste och kommenterade många bloggar. Och ett fåtal undrade vart jag tog vägen som sagt.
Så, nu när jag är inne i bloggandet igen så kommer jag att fortsätta att läsa endast fyra bloggar och kommer hädanefter att hitta nya bloggar som jag kan inspireras av!=)

Eeeeh, och så vart det blackout på vad jag ska skriva, hmm?
Aja, vi ses bland raderna...


Jag och Colin... <3<3<3

//Sanna, ert ord i meningen...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hihi... vilken härlig kula :) Sista bilden jag tog av min gravidmage var på påskafton när jag hade målat ögon och mun på den med chokladsås. Sen skickade jag bilden som mms till nära och kära för att liva upp tillvaron... på annandag påsk kläcktes ägget och istället för en liiiten kyckling fick vi en stooor groda... ;) Hoppas du har en riktigt mysig kväll raring !! kramar

2010-12-01 @ 20:15:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: cissi

Jag har följt din blogg ett tag och jag tycker att det är en av de bästa jag läser. Saknade dina härlig inlääg när du inte skrev, men slutade inte att titta in varje dag ändå. Jag är dålig på att kommentera de bloggar jag läser, men det betyder inte att jag inte läser med intresse utan snarare på tidsbrist och inga svar eftersom jag själv inte bloggar.

Hoppas på att få läsa många härliga inlägg från dig fram över. Kram

2010-12-01 @ 20:35:57
Postat av: Fröken M

Köttfärssås äter vi märkligt nog nästan aldrig. Tacos däremot är en av mina ( mat laster ) Kanske för att det är relativt nyttiigt för att vara skräpmat och jag skulle äta det flera gånger i veckan om inte C satte stopp. Han föredrar "riktigt" kött så det lagar jag när jag ska försöka vara "gullig" ;)

kramar

2010-12-01 @ 20:41:26
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Britta Bloggar

Åh vilken härlig "julmatte"!

2010-12-01 @ 21:37:55
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Johanna

Så fin bild på dig och lille Colin i magen ;)

2010-12-02 @ 11:38:05
URL: http://seluna.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0