Köket är klart och jag är svimfärdig...

...och i min paus så tänker jag blogga.

Idag fick jag ett mail från ett par som var här och köpte valp förra veckan. Deras son är allergisk tydligen så han får komma hem igen. *suck* Dessutom så stod det så fint i mailet att de inte ville sälja honom till någon annan. URSÄKTA? De har inte ens hunnit betala den första avbetalningen??? Nåväl, ut med en ny annons på den lille grisen. Dessutom så kommer Missi att bli glad att hon har ngn att leka med förutom Colin ett par dagar. Colin och Missi är nämligen inte vänner idag efter ett litet bråk om ett nafs på näsan... Sååå, bollen lades undan och barnen fick sitta på varsitt håll, hahaha!
Sååå, trots att jag är sjuk med feber och hosta så måste jag städa undan lite här och det tar fan på krafterna... Men, skam den som ger sig, ensam e fan stark om det behövs! Dessutom så är det min helg med Bella imorrn och då vill jag att här är fint så att vi kan göra roliga saker istället! Hon ska dessutom ha med sig sin kompis (en av mina favoriter) så det blir nog en massa mys och bus hoppas jag!
För inte kan vi väl bråka när vi knappt träffas annars?

Häromdagen så storstädade jag ovanvåningen och gick igenom en låda som inte blivit uppackad. I den låg det en spindel med skivor som det stod foton på. Jag kollade och blev så glad att jag nästan grät! Det var bilder från en gammal krashad dator! Det vill säga bilder som jag trodde var förlorade för alltid!

Jag gör inget annat just nu än att gå runt och längta efter Johan... När han kommer hem blir det Tyskland, Ullared, myyys och massor med kärlek och julstämning!!! Och innan han åker tillbaka till jobbet i januari så väntar oss julbordskryssningen med hans jobb, Oslo-Kiel, faaaan, va jag längtar! Hoppas på en lika tokig och galen resa denna gången!

Nu bör jag återgå till mitt städande... Men innan dess, bilder från förr!!!!


Min vackra man 2003 <3


Colin nyfödd <3


Storasyster och lillebror <3


Mamma och Colin <3


Min vän, Jojjo som jag umgicks med förr och Colin=)

Och två bilder från nuuu...


Taget igårkväll... Dumma snöööö!=(


Hahaha, Missi fick en ny korg att ha framför kaminen! Att det är Missis
skiter katterna fullständigt i!

Hoppas att ni får en bättre dag än jag!

//Sanna, er tuss i dammet...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Finns det hjärterum så finns det stjärterum - klart alla får plats i korgen ;)

hur viste du att du skulle få en mugg med en bild på mig i julklapp ?! det var ju en hemlis !

Nu tycker jag fröken ska ta det lungt en stund. Sätt dig ner, mys och drick lite kaffe istället ! kramar

2010-12-02 @ 15:39:49
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

NU har lugnet sänkt sig över vårt hem - äntligen ! Varför har ingen talat om för mig hur mycket det tar på krafterna att leka hela dagarna ;) kram

2010-12-02 @ 20:08:26
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Johanna

Nej vad kul ;) Vilken bild! Åh vad jag mös med lille Colin. Tänk så stor han har blivit! Hoppas att allt är bra med er alla!? Kram i snöyran

2010-12-02 @ 20:11:33
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har fått en award av mig ;)

2010-12-02 @ 20:34:45
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klart att jag läser din blogg! Har ju kommenterat sötnos ;) Men du har dina glapp, när du väl skriver är det så jäkla bra! Du sparar bilden på din dator, lägger in en i ett inlägg, tackar mig i bloggen med en länk och sen skriver du sju saker om dig själv. Sen ger du vidare awarden till 7 andra bloggare som du tycker förtjänar den! Har du inte 7 att ge så ge så många du vill ;) Good luck Lovely!

2010-12-02 @ 21:28:42
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D kolla gärna in mina två nya videoklipp, CATFIGHT och dålig förlorare :s!!

2010-12-02 @ 22:28:18
URL: http://jilliz.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0