Hoppsan!

Arvikaresan närmar sig med stora steg! Nu är det bara fyra dagar kvar och jag kan ju definitivt säga att jag börjar att känna mig superstressad, iiihhh! Och förväntansfull! Kommer att kännas fantastiskt underbart när man väl sätter sig i bilen och kommer iväg!

Det har inte hänt så mycket himlastormande saker i mitt liv faktiskt! Därav dåliga uppdateringar. En annan sak är att jag måste ha inspiration och faktiska saker att skriva när jag skriver bloggen. Jag kan liksom inte bara ordbajsa på order... Så man kan väl egentligen säga att jag i skrivande tillfälle faktiskt saknar den där lilla blogg-glimten som jag brukar ha. Då gör jag som jag brukar göra när det händer... Jag visar helt enkelt lite bilder! =P


Så här fin var Bella på avslutningsmiddagen! <3


Colin och förskolefröken Agneta.=)


Studenten Robin!


Goa Oscar! Tillhörande Hanna och Johan.=)


Dagens middag! *fniss*

Idag fick jag äran att passa min fina vän Hannas barn medans hon och hennes man var och handlade.=) Söta och helt underbara är dem att ha med att göra! Fanns ingen anledning att vara nervös som jag faktiskt var i början! Passar dem gärna fler gånger!

Nästa vecka lär bli stressig och gå jävligt fort har jag en känsla av...

Nu ska jag snart mysa ner mig i soffan med min underbara son och titta på Råttatouille!=)

Over and out

//Sanna, er panering på fisken...

Kommentarer
Postat av: molle

Jättefin bild på din söta dotter och maten såg riktigt delikat ut.Ordbajseri eller bilder spelar ingen roll. Det blir alltid bra i din blogg Sanna! :)Jag har ju slutat helt känns det som.Har för mycke annat som jag prioriterar.Men jag hinner läsa din iallafall.Kram :)

2010-06-14 @ 06:59:41
URL: http://mollelife.blogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... jag tycker jag ordbajsar mer eller mindre jämt och i brist på annat slänger jag in en bil eller två ;) dock är Viggo precis som din dotter ett vackert barn och då säger bilder mer än 1000 ord :) KRAM

2010-06-14 @ 22:10:48
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0