Lunarstorm stänger ner...

Lunarstorm hängde jag på i många år... Nu är det dags för sajten att stängas ner så jag har varit inne och plockat bilder jag ej längre har kvar på datorerna.

Har även varit inne och kopierat ner alla mina gamla dagboksinlägg därifrån!

*fniss* Det var MÅNGA år sen, men jag tänker i alla fall lägga ut fyra stycken åt gången här då och då!

OBS, som sagt dessa inlägg är daterade så det är inte nutid!

Dagbok från Lunarstorm

 

 

Vårens första frukost ute!

Mån 12 apr 2004 13:06

Övrigt, 18 läsare totalt

 

Så, nu har vi ätit den första frukosten för i år ute på balkongen! Det var mysigt och varmt! Nu ska Micke åka hem *snyft* Men vi träffas juh snart igen!

En kompis till Johan ringde o undrade om vi ville va med o grilla i eftermiddag..
Åh, jag e så glad att det snart e sommar!

Kram till alla!!!!!

Over and out!

//Sanna, er spindel i nätet...

 

 

 

*Idag e det synd om katten*

Ons 14 apr 2004 11:09

Övrigt, 34 läsare totalt

 

Idag ska Oliver till veterinären och kastreras... Förlora sin mandom o bli yr i pannan. Oj, va vimsig han kommer att va ikväll. Hehe, hade han vetat vad som ska hända hade han nog gömt sig fortare än fan.
Isabella ska till Ralle och vara där tills på söndag, det blir tomt... Men, hon e juh inte bara min! Hon e så söt det barnet!
Colin fick sin första smakportion igår och det gick inte så bra! *skratt* Han undrade vad det var han fick i munnen och grimaserade vilt för att sen spotta ut det! Men det gick i alla fall bättre idag. Han spottade inte ut lika mycket!
Jag, ja jag tvättar o står i... Trist eftersom det e så himla fint väder!

Oxå hälsningarna:
-Jag älskar min underbara familj över allt annat!
-Kram på dig, min bästaste vän, Micke!
-Pössen på dig, Jojjo!
-Heyye, baby, spanky, spanky, Jenny!
-Hej, Johnny, kram på dig och lycka till med flikkan!
-Honk, honk, work that muscles!
-Njut, Oliver...så länge du kan*tycka synd om*!

Vill förresten hälsa till två som brukar läsa min dagbok!
-MizzFantasy, hej, hej, gumman!
-Blackwinged, hej hopp, krama Midden!

Over and out!

//Sanna, er hängmatta bland träden...

 

*suckar djupt och länge*

Mån 26 apr 2004 12:52

Övrigt, 33 läsare totalt

 

Sanna har ingen energi, Sanna har ingen ork, Sanna är grinig, Sanna vill inte.....

Sanna har för fan en dålig dag!

Sanna är jobbig för hon pratar om sig själv i tredje person, så sluta Sanna...

Sååå, nu har jag slutat med det.... Nu tänkte jag börja skriva nåt personligt om mina känslor o tankar, men jag ger fan i det...

Hur kommer det sig att jag som är flera ska börja jobba på ett hem för psykiskt sjuka så som schizofrena? Det ska väl gå bra! Näää, det går inte bra! Äh, lyssna inte på henne, hon har fel och är alltid så negativ!

Snälla, negativa Sanna, plocka fram min positiva Sanna... Jag e trött.....

Vi, hahaha, har i alla fall min underbara familj, förutom Johan just nu för han e jag grinig på för att han har ett liv utanför detta hemmet!

Mamma älskar er, Isabella och Colin! Ni är mina små solstrålar för alltid! Extra puss på min lilla Ella Bella för att hon e sjuk och har vattkoppor!

Over and jävligt mycket out...

//Sanna, Sanna och Sanna....

 

 

Jobba....

Lör 29 maj 2004 09:52

Övrigt, 19 läsare totalt

 

Ja, nu har jag som sagt börjat jobba... Och Johan är hemma med barnen. Känns väldigt konstigt eftersom jag inte har kontroll på precis allting..*suck* Jag har juh rutiner som ska följas hemma. Och Johan kommer att hitta egna som passar honom... Jaja, nog med gnäll. Bella och Colin kommer att ha det kul i sommar i alla fall. Jag har juh tyvärr inte körkort så jag kommer ingenstans! Wiiiieeee! Apropå körkort så har vi bytt bil med en vän! Vi är numera ägare till en Bmw 540 Touring med V8motor! *älska* Bilen är svart och mäktig och är därför döpt till Black Pearl! Vår förra bil, en Renault Clio Energy, är numera döpt till...Clittan! *asg* Ja, Max e allt bra skum, men go! Nu är sonen min lite grinig!
Vi skulle ha åkt till Åhus idag, men med tanke på vädret så blir det nog INTE så.. *suck* Dumma väder! Det var juh någon som sa till mig att det skulle va riktigt sommar väder??? LÖGN! E det juh knappast! Oooops, nu gnällde jag igen!

Hoppas att alla får en skön helg i alla fall, nu ska jag kramas med Colin!

Vänner:
CuddlyMickeboy- I love you, my dearest friend...
Grabne- Finns ingen sötare, gulle dig!
Soulpriest- *tycka om*
SeLuNa- Rena rama godingen juh!

Alla som läser som jag känner:
- Kram på er alla och ha en häääärlig helg!

//Sanna, er dressing på burgaren....

 


 
*fniss* Som sagt, detta var ju några år sen!
Lägger även in lite bilder från den tiden!


Colin liten=)


Bella liten=)


Sanna, ung...(Dock några kilon tyngre)



Nu ska jag gå och vila en stund! Var som vanligt uppe för länge inatt!=(

CD <3 8 dagar kvaaar!!! *längta*
CD =) 1 DAG KVAAAR!

Over and out

//Sanna, ert mögel i osten...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför klippte du dig:-((? Passade ju så bra i ditt långa hår.Se till att börja odla NU!!Kram

2010-06-09 @ 21:04:21

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0