Max och Bandit!

Bandit: Hallå där, vad har du där?
Max: Ben and Jerry´s glass.
Bandit: Jag får smaka?
Max: självklart!
Bandit: VA? Får jag?
Max: Japp... Men du får vänta tills jag är klar så får du det sista i byttan..
Bandit: Sweet!! Fan vad du är bussig!!
Max: Så, vassego!
Bandit: Ameeeeeeeen!!!! Jag når ju inte ner till botten juuuu!!!
Max: *fnissa*

 

Bandit: Hallå där!!! Vad har du som luktar pizza? PIZZA!!!!
Max: Ja, men den är min...
Bandit: Ååååååh... Den som ändå hade en lite kant pizza att tugga på... Så man slapp vara så hungriiig....
Max: Du har mat i din skål...
Bandit: Amäh... Ser du inte hur svulten jag är.. Mina revben syns ju nästan...
...Max: Du har mat i din matskål!!
Bandit: Schyyyyysta?? Bara en liiiiiten bit.... Bussiga?
Max: *sucka*


Bandit: Jag är ingen ko!!! *smask, tugg, smask*
Max: Jo. Du är vit med bruna fläckar och ÄTER GRÄS!!!


Bandit: Jag vet... -Du tar denna bollen *släppa* och kastar den... -Så hämtar jag den så fort jag kan...
Max: *sucka*
Bandit: Kasta bollen, kasta bollen, kasta bollen, kasta bollen... MEN KASTA BOLLEN DÅ!!!!
Max: *kasta bollen*
Bandit: DU KASTADE BOLLEN!!!!!!!!! *springa, kuta, lubba, skutta, hitta bollen, snabbar tillbaka* Kasta bollen,... kasta bollen, kasta bollen, MEN KASTA BOLLEN!!!!!!
Max: Deja vu...


Bandit: -Jag vill ha chips.
Max: *tugga, smaska, tugga, IGNORERA*
Bandit: -Ge mig ett chips!
Max: *tugga, smaska, tugga, IGNORERA*
Bandt: Ta hit ett chips!!!!!!
...Max: Amäh!!!!!! *sucka*
Bandit&Max: ´*tugga, smaska, tugga, samförstånd* GODA CHIPS!!!


Sebbe: Du måste banta Max... Du vet att det billigaste och bästa sättet för dig att få bättre drag i bilen är att plocka bort 100kg va?
Max: -Vad väger du???
Sebbe: 89kg..
Max: Då har jag bara 11 kg kvar att plocka bort då!!

Bandit: *slicka, slafsa, smaska*
Max: Vaffan... Måste du sitta precis bredvid mig när du slickar dig själv i skrevet?
Bandit: *SMASKA; SLICKA, SLAFSA* -Du är bara himla avundsjuk!!

Bandit: FAN DÅ!!!! Måste du göra så?? Det är inte roligt längre... Det kommer aldrig gå ur!
Max:*asg* Skyll dig själv när du går och lägger dig under täcket i mitt knäveck...

Bandit: -Åååhopp!!!! *ramla, falla, rasa, trilla, snubble ner för soffan*
Max: *fnissa*

Bandit: -Ååååhopp!!!! *Springa, halka, snubbla, hoppa NÄSTAN upp till soffan*
Max: *gapskratt*
 


Radarparet...


Kommentarer
Postat av: Master of Bandit

Det var tamejfan det bästa lag läst!!!

2010-06-01 @ 20:25:23

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0