Dagens...

Jaaaooo, stämmer. En ny kategori så att det alltid ska vara åtminstone en liten uppdatering per dag!=)


...ROS vill jag ge min mamma helt enkelt för att jag känner för det!




...RIS vill jag ge personer som INTE hör av sig när de borde.



...KONSTIGHET:
Jag hade precis kommit ur duschen. Helt ensam på nedanvåningen. Kom att tänka på en pinsam incident och utbrister HÖGT -Nej, men guuud, va pinigt!
Hmm, ibland bör det ju faktiskt räcka att tänka det tyst istället för att råka uttala det högt om man ändå är helt ensam...



Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... visst är det lustigt att man pratar för sig själv sådär ibland på samma sätt som jag alltid säger va ? när någon pratar trots att jaag hör va de säger ?! ha en fantastisk dag ! kram

2010-05-17 @ 09:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: molle

Man får bäst svar om man pratar med sig själv ;)En ros till dej Sanna för dina uppfriskande inlägg. :)

2010-05-17 @ 20:16:01
URL: http://mollelife.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0