Lista, lista på bloggen där, säg vem som svarar på frågorna här?

1. Var hittade du den här listan?
På Elin Grynets blogg http://superficialragdoll.blogg.se/

2. Var är dina föräldrar födda?
Eh, mmm, inte riktigt säker på detta, men amma i Hässleholm och pappa i Sölvesborg möjligen?

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Som JAG installerade? Då vart det Norton Trial, hehehe! Men min son lyckades häromdagen med att installera ngt blahej som jag fick ta bort dirr!

4. Vilken är din favoritrestaurang?

Min favoritrestaurang är Wokhouse! De har helgbuffé med thaimat som är rå. Man plockar ihop och sen wokar kocken det framför ögonen på en! MUMS!

5. När badade du i en pool senast?

Juli, i den stora fina poolen vi har i trädgården(hehehe, aaahhh, den är ovan jord och billig)!

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Absolut INTE! Men, vi hade något vi kallade för melodifestivalen i mellanstadiet. Vi uppträdde på scenen i Finja Bygdegård inför massor av publik. Jag var Magnus Uggla och mimade till "Jag mår illa" Jag vann! Ett av mina lyckligaste ögonblick kan jag säga! =P

7. Hur många barn vill du ha?
ENDAST de jag har! Det räcker gott och väl!

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Jazz, det är för jävla stressande och innehåller för fan inte ens en hållbar melodi!

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja, det HADE jag, jag röstade på Vänsterpartiet. Förstår inte varför man ska vara hemlig med vad man röstar på? Då står man ju inte för vad man tycker.

10. Vad har du för TV-kanaler?
Viasat Guld abonnemang!=)

11. Har du åkt moped någon gång?
Jaaa, massor med gånger och alla tider på dygnet! *drömmer mig tillbaka till min ungdom*

12. Har du busringt någon gång?
Hahaha, jaaa, Heta linjen, till folk i katalogen med lustiga namn som Sara Färdig. Hej! Är du färdig? Ja, det är jag. Men torka dig då! Att ringa och fråga efter Magne Cyl och Alve Don var också poppis!

13. Har du fått felparkeringsböter?
Eh, ja, två ggr. En gång på Lisebergs parkering där både jag och den andra föraren i sällskapet missade att man skulle betala. Även i parkeringshuset i Hlm har jag fått en bot.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ABSOLUT INTE!!!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Toaletten? Eller, va, hur menar du? Jordklotsmässigt så är det Egypten...

16. Har du en egen trädgård?

Absolut! Och jag älskar den enormt mycket!!! <3<3<3

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Hehehehe, det måste vara Kalle och Hobbe! Dock varken läser jag eller tittar på tecknade serier längre. Undantaget är de som brukar finnas i tidningar.

18. Kan du alla orden i nationalsången?

Får man lov att sjunga den? Trodde att det var förbjudet?=/

19. Badkar eller duschkabin?
Ååååh, jag saknar badkar! Har bara dusch än så länge...=(

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Vet ärligt talat inte, sorry...

21. Favoritpizza?

Bor du i skåpet eller? Neee, vaddå, ska du flytta in din jävla kebab(pizza)=P

22. Chips eller popcorn?
Helst inte chips, men det händer. Är det ditt slutgiltiga svar? Nej, POPCORN! 

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag använder inte läppstift alls...

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nja, det var ett tag sen nu.=P

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ja, men absolut, jag tävlade i Miss Finja Goes Wild och.... NEJ, har jag inte. 

26. Apelsin- eller äppeljuice?

Vilket som... Men helst vatten!

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det var idag på lunchen med Dennis och Berndt från skolan! Vi åt på ett helt underbart ställe i Växjö som har en oerhört fräsch salladsbuffé!=P Så, svaret är, tadadada, sallad i alla former!

28. Favoritchoklad?
Elins svar: Inte för mörk. Jag tror inte någon gillar det på riktigt. De vill bara vara vuxna och nyttiga. Men 60% med fikon är gott. och den där som smakar kaffe och har ett tunt lager av vit choklad ovanpå. Balanserar fint.
Sannas svar: De få gångerna jag äter choklad så är det MÖRK choklad, för att jag ÄLSKAR det, inte för att jag råkar vara vuxen, hihihi!=P

29. När röstade du senast?
Ska jag minnas datum nu också? Var det den 19:e? <----------- Snor Elins svar!

30. När åt du en hemodlad tomat sist?

För inte så länge sen eftersom jag har odlat egna tomater denna sommaren!

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Pris? Pokal? Vad är det? Jag har tur i kärlek, inte i pris, pokal, tävling eller lotto.

32. Är du bra på matlagning?
Absolut, och jag får ofta beröm! Tänka sig, för några år sedan kunde jag knappt koka makaroner!

33. Klarar du att tanka själv?
Nej, det gör min slav som jag förvarar i handskfacket?

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej, eller, jo, jag har varit medbrottsling. Johan beställde såna där elektriska saker som skulle spruta ström i magen (och andra ställen) och ge en mucklor. (Jag är fortfarande fet?)

35. Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi eller Coca Cola? Nej, vatten, öl och mjölk! Och, ja, i den ordningen på vardagar. Annars så är det öl, vatten, mjölk.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Räknas vårdbiträdesoutfiten?

37. Vad var det senaste du handlade?
Sköljmedel, diskborstar, bröd, hundmat, flingor och presenning!

38. Har du kräkts offentligt?
Hahaha, mmm...

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag har hittat den sanna kärleken så jag tar miljarderna nu, tack! 

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej. Jag tror som Elin. På kåthet vid första ögonkastet.

41. Har du ringt något betalnummer?
Aldrig.

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Jag var det i många år. Sen kom det något annat som var viktigare för honom än vår vänskap.=(=(=(

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Eh, kommer inte ihåg... Räknas sjukhem? Jag besökte min älskade (cancersjuka) mormor på sjukhemmet. Fyra dagar senare gick hon bort endast 64 år gammal...=( 

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
No, sir! No hair, sir!

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Telenors mobilsvar. Jag vet, trist, hehehe,

46. Vad har du i din väska?

De gånger jag har väska så hittar man: Plånbok, mobil, nycklar, cigaretter och tändare.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Rökar och kollar mail, facebook och besökare på min blogg en sista gång...

48. Vad är du tacksam för idag?
Idag är jag tacksam för att jag har klarat mitt prov i ADR! Till min stora förvåning så fick jag 22,5/25... Och mycket av den förtjänsten väljer jag att lägga på den fantastiska läraren! Rolle, han kan få toapapper att verka intressant! Underbara människa!=)=)=) Jag är tacksam för att denna kursen är avslutad så att jag kan köra lite maskiner ett tag nu!=P

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... vad gör man inte för sina barn ! Sälja tidningar en helgmorgon är väl toppen ;) KRAMAR

2010-10-10 @ 10:39:29
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Hihi... det kommer bilder om en stund... de stora dyra sakerna fick dock viggos mormor köpa i julklapp till honom så dem blir det inga billder på ! Det gäller att vara smart ;) kram

2010-10-10 @ 13:45:24
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

haha... bortsett från att jag knappast bor i något slott och får springa på skönhetssalonger dagarna i ändå ;)

Visserligen får jag upppiggande medel och telefon tillbehör men där slutar oxå produkterna att strömma in ;)

KRAMAR

2010-10-11 @ 15:14:13
URL: http://frokenmela.se
Postat av: carola

den listan ska jag ta itu med..



Var ett tag sen.

Hoppas allt är bra med dig.

Hände en incident som jag ska maila dig om sen..

stor kram i allafall

2010-10-12 @ 11:43:51
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... de tända ljusenn har jag vid soffan där jag sitter och hänger i sällskap med en mycket trevlig dam på FB ;) Kram från Fröken M - din levande reklampelare !

2010-10-12 @ 11:45:32
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

men det är ju så synd att slänga mat det inte är något fel på ;)

Tack själv !! kramar

2010-10-12 @ 13:11:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: carola

kikar in och säger godmorgon och önskar dig en härlig torsdag..

Sköt om dig

kram

2010-10-14 @ 06:47:32
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jösses, du måstee vara galet kaffe sugen på morgonen om du överger sängen och älsklingen sådär ;) Hoppas du får en riktigt härlig dag i solen !!! KRAMAR

2010-10-14 @ 10:15:47
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Jag ville bara önska min fina vän en fantastisk helg !! kramar

2010-10-15 @ 20:11:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

godkväll fining !! Hoppas allt är bra med dig ! kram från mig och Viggo :)

2010-10-19 @ 21:54:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Äh, va tusan, man behöver inte alltid vara så aktiv med bloggen ! Hellre vara med sina nära och kära !! Jag fuskar ju nästann jämt och bara portionerar ut "färdiga" innlägg som jag skrev ihop med morgonkaffet ;)

ha en riktigt härlig helg raring !!! kramar från oss och en stor puss från Viggo !

2010-10-23 @ 09:42:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: carola

go kväll gumman..



Ingen fara, svara när tid finnes..

Hoppas ni haft en härlig helg..

2010-10-23 @ 20:54:30
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0