Truckförare med rätt att köra STORA truckar!=P

Ingen mindre än jag och inget större än de fetaste truckarna! Nu har jag truckbehörigheterna A, B och C! Det innebär att jag får köra de allra minsta truckarna till de allra största! Så himla nice! För att ösa på fler intyg och roliga saker så kommer jag nästa vecka att ta Heta Arbete och ADR kurser! Ge mig en större plånbok för Sanna Super Silver ska chirra många små vackra plastkort! Ge mig även en större hjärna för den ska minsann proppas med en hel bunke nya kunskaper!

Och, hrrmm, när jag är utbildad i mars så vill jag ha ett arbete som jag trivs med! Oj, det där kan kanske bli lite värre att chirra. Men, jag ska minsann kämpa!

Nu blir det bildkavalkad för jag har inget kul att skriva idag!

Bilder från dagen på Svetruck, ett stort företag som tillverkar de bästa stora truckarna!


Grymt stora däck och en grymt liten häck, hihi!


Alltså, har ni någonsin sett en större grep?


Här ser ni på riktigt hur stor den är!=P


Jag fotar mig själv i den enorma backspegeln på trucken vi körde. Den var så stor att vi stod fyra på den och åkte när den femte körde! Så underbart häftigt!


Så här såg den ut nedanför marken! En kund har beställt den så den är nytillverkad!


Svetruck!!! De grymmaste truckarna!


Poserar vid en annan truck! (Nej, jag bara ser tjock ut, jag är inte det!)


Min allierade kompis Dennis, försäljnings/marknadschef Roger (som för övrigt körde en truck UTAN att sitta i den! Imponerande!) samt vår truckinstruktör Arnek Dåt...

Ett stort tack till Roger på Svetruck för att vi fick komma och se produktionen av era truckar samt att vi fick köra! Det var superhäftigt att se processen från start till slut! MEN, få in några tjejer i tillverkandet, det behövs! Jag kan vara den första!=P

Nu är det fredag och jag tänker chilla! Imorrn väntar städ och röj=( Men det är då det!

//Sanna, er nav i kapseln...


Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Du är ju supercool!!! Jag skulle gärna ta körkort för allsköns fordon!!



Sv. JAg trivs jättebra men har vetat hela tiden att det vara var tillfälligt - sista veckan nästa vecka...

2010-10-01 @ 17:59:40
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Fröken M

men herregud va du är cool !! det är inga små "leksaker" det där ! Krya på dig raringen ! kramar !!

2010-10-01 @ 18:46:22
URL: http://frokenmela.se
Postat av: FLOOSAN

Häftigt, inga små leksaker du leker med, förstår att du trivs =)

2010-10-04 @ 09:23:47
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Fröken M

haha... C hatar potatis så man får göra som med barn - lura honom ;) Här bakas det bullar idag, skulle du ha vägarna förbi är du välkommen !!! KRam

2010-10-04 @ 10:21:59
URL: http://frokenmela.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0