Milla Olsson

DU är en helt underbar människa med glimten i ögat och ett underbart varmt hjärta! Hoppas att du får må lite bättre de sista dagarna innan du börjar jobba igen!  LÄNGTAR tills det är du som möter mig på mina morgonrundor till Statoil!

Och vad du än gör, fortsätt att kämpa för din rätt till att få leva ditt eget liv! Kärleken är större än allt annat! LÅT ALDRIG någon trycka ner dig för dina val här i livet för de är endast dina! Och jag tycker i alla fall att du har gjort bra val!

Jag kommer att fortsätta att finnas vid din sida och stötta dig!

Massor med pussar och kramar till dig!!!!!! <3<3<3

Over and out

//Sanna, med Milla i sitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Evanna Högberg

Hej Susanna. Jag heter Evanna och jobbar med ett barnprogram som heter REA. Jag skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig ang din dotter Isabella och det som hände när hon blev avkastat från tåget. Vi kommer att åka just till Hässleholm imorgon och stannar till torsdag. Hör gärna av dig!

mvh Evanna 0709-404026

2010-09-13 @ 09:54:00
Postat av: Jennie ♥

sv: hej vad kul att du vill ha en design! jag har addat dej på msn, så kom in så fixar vi detta! mejlar också allt ifall. vi kan se när vi hörs. annars svara på mejlet.



kram

2010-09-13 @ 10:25:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Daniel

Underbar du är!

2010-09-13 @ 12:42:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Vad sägs om en kaffe imorgon förmiddag?

2010-09-14 @ 08:06:35
URL: http://seluna.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0